pondělí 19. října 2015

Halloween Tag

Díky Mooře se objevil nový tag, a to o Halloweenu!:) 

1) Oblíbená věc na Halloweenu?

Bohužel u nás celkem nic, ale takovej svíčkama osvětlenej hřbitov se žlutým listím je dost fajn! Jinak se mi děsně líbí klasický americký vyobrazení s dýněma před barákem jako byla v Halloweenský noci.

2) Jaké jsou tvoje oblíbené Halloween/strašidelné filmy?
Klasicky Burton i když to není úplně Hallowenský (krom Jacka samozřejmě) a Halloweenská noc. A pak nějaký ten Drákula.



3) Svítící dýně (Jack-o-lanterns) - ano, nebo ne?
Jasně už se těším až budu dlabat!

4) Netopýři, nebo černé kočky?
Kočky kočky kočky, všude kočky.

5) Jakou nejdivnější věc vlastníš?
Hm hm...

6) Věříš v duchy?
Nevím a nechci o tom přemýšlet!:D

7) Použila jsi někdy Ouija tabulku?
Ne.

8) Jakou urban legend máš ráda?  

No klasika - měřící had.

9) Co uděláš, když ti přes cestu přeběhne černá kočka?
Většinou mě přítel drží abych si ji nevzala domů:D

10) Oblíbené jídlo z dýně?
Polívka!!! (ďábelský smích)

11) Čarodějnice, nebo upír?
Oboje. Nejsem rasista.

12) Jaký nejstrašidelnější film jsi viděla?
V zajetí démonů - to sem fakt srala strachy a pak ještě Emily Rose, to mi taky docela dalo. Naopak se mi vůbec nezdá strašidelnej film Záhada Blairwitch.

13) Byla jsi někdy u kartářky?
Ne.

14) Máš někdy husí kůži?
Furt, sem zimořivá.

15) Oblíbený sériový vrah?
Čachtická paní.

16) Nejméně oblíbená věc na Halloweenu?
Zombie walk.

17) Vyfotila jsi někdy ducha?
Díky nechci.

18) Vlezla jsi někdy do opuštěného domu nebo jiné budovy? 
Jo pořád když jsme byli malí, i do takový silný truby která spojovala pod zemí dva vodní toky jsme lezli, dneska mě z toho leze mráz po zádech.

19) Nejdivnější náhoda, která se ti stala?




Nevím, ale stojí to za přemýšlení.

20) Oblíbení fiktivní zlouni nebo monstra, u kterých by sis přála, aby fiktivní nebyli?

Ani ne, mezi lidma je jich až až.

21) Máš nějaké fobie? 
Pavouci klasicky. Dřív sem se bála hodně věcí ale už to taky není tak aktuální.

22) Byla jsi někdy v Salemu?
Ne.

23) Nejdivnější věc, která se ti stala, když jsi byla sama?
Jednou jsem mluvila v kuchyni s kočkou která seděla vedle mě, když jsem vařila a pak jsem si šla pro něco do ložnice (přičemž ta trasa je rovná, nekříží se) a vidim kočku jak tvrdě spí v posteli. Mouratou mám jen jednu ještě podotýkám. Tak nevím.

24) Kouzlila jsi někdy?
Ne, bojím se toho.

25) Stalo se ti někdy, že tvoje zvíře vidělo něco, co ty ne?

Mám dvě kočky takže mi přijde, že to je zcela běžný.

26) Máš ráda Pumpkin spice latte?
Ještě jsem ho neměla.

Žádné komentáře:

Okomentovat