sobota 23. března 2013

Tales about humas

Rozčiluje mě ta zima. Dneska jsem šla od busu domů a málem mi upadl palec. Je jaro sakra, copak to nikdo neví?
Muž dneska hraje, takže sedím doma s kádrovou politikou, kterou potřebuji dodělat, ale ještě jsem na to, zatímco tady zevluju, nemákla.Ať žije prokrastinace.

...při svitu měsíce maluji velice rád, a tebe nejraději, ať nám živí závidějí...

Když někdy nevím, co mám dělat, ptám se sama sebe, co by udělala femme fatale (jo možná se zdá, že jsem tím naprosto posedlá a možná jsem, nevím).
I když asi femme fatale se člověk neučí, tou prostě je. 

Vůbec poslední dobou začínám uvažovat nad tím, kdo jsem. Možná, že ke štěstí stačí, aby si tohle člověk uvědomil a ujasnil. 
Navíc jsem přišla na to, že škatule jsou na houby. Oblíkat se do jednoho stylu je štrašně omezující. Takže první věc, co jsem si ujasnila, bylo, že nejlepší je bejt sám sebou srát na názory jestli jste málo punk nebo hodně, jestli se z vás stala dáma, co jí zajímá jen móda (ano i toto jsem na svou adresu slyšela:D), jestli k tomu aby byl člověk rocknroll, musí být potetovanej ( i s tímhle jsem se setkala) anebo co vlastně člověk musí. Protože já nemusím nic. Já musím být jen sama sebou.

Jo a vždycky si lze říct, že se na to a na všechny taky můžu zvysoka:D

4 komentáře:

  1. no presne, a femme fatale je sama sebou, takže minimálne jeden jej atribút spĺňaš;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sama sebou, na to potrebujem byť sama so sebou a najlepšie aj celkom sama. Alebo s cudzími ľuďmi. Napríklad s tými, čo sa tiež hľadajú...
    Inak prosím ťa, mohla by si zrušiť verifikačné slová?

    OdpovědětVymazat
  3. Verifikačné slová sú také, že keď u teba chcem komentovať, vyhodí mi obrázok, z ktorého to musím opísať, ale je to strašne rozmazané a otravné. Ruší sa to v nastaveniach, ja to mám po anglicky - je to "settings", "posts and comments" a tam je také že "show word verification" a tam sa to dá odkliknúť. :-)

    OdpovědětVymazat