úterý 9. dubna 2013

Blogy 1.

Blogů sleduju strašně moc, ale dneska bych vypíchla ty peckový.

  •  Jedinej blog o kosmetice, kterýmu jsem věrná a sleduju ho je Svět podle S. protože jen ona to umí tak dobře a srozumitelně vysvětlit a popsat, že to chápu i já:)
  • Od doby co přibyly slovenský blogerky je tady mnohem větší sranda :D Chantal a Eliza
  • Moje jednička je ale Meluzína jednou chci být jako ty:)
  • Jedna z prvních followers byla Týna - škoda že už nemáš povolené komentáře, ale i přesto ráda čtu všechno co napíšeš:)
  • Dvě nejlepší módní blogerky a jediné, které sleduju, jsou Ina a Evička.

Pokud jsem na někoho zapomněla tak se omlouvám. Buď jsem fakt zapomněla nebo málo přispívate:D

4 komentáře:

  1. dakujeeeeem:-) Ja mam more to come. minimálne dvoch dalsich ktorych planujem prefiknut.A nebud ako ja:-) Bud svá. Nudný zivot nemás

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tipy, některé znám, jiné ne :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. jeeeej, tesim sa ako blecha ^__^
    a ten obrazok s lamami je super, ja som skoro umrela pri teenage mutant ninja lama :DDD

    OdpovědětVymazat