sobota 5. října 2013

Filmy vol1.

Francouzova milenka

Film podle Fowlesovy předlohy. Mám z toho rozporuplný pocit. Film je koncipován jako natáčení příběhů, při kterém se herec představující Charlese zamiluje do herečky hrající Sarah. Celý film se příběhy prolínají a dopadne to zvláštně. Zklamalo mě to. Knížka je lepší. Ale pokud by se našel někdo, kdo by mi to osvětlil, budu jedině ráda.
rok – 1981
Meryl Streep, Jeremy Irons

Anna Karenina

Dlouho mě nic nedojalo, nedostalo, nezaujalo atd jako Anna Karenina. Hlavní hrdinka v podání Keiry Knightley zaujímá od první minuty příběhu. Film má přes dvě hodiny, první hodina je pozitivní, příběh je smyslný, Anna a Vronský se poznávají, jiskří to mezi nimi a následně se zamilují. Aaron Taylor-Johnson mě nejdřív v traileru strašně rozčiloval, nelíbil se mi a nehodil se tam. Ta obarvená kštice a knírek mi přišel naprosto nehodící se ale po skončení filmu jsem si uvědomila, že si ho vlastně ani neumím představit jinak. Druhá část je už potom o nelehké situaci ženy, která v Rusku v 19. století opustila manžela. Rozhodně doporučuji. Navíc pro milovnice módy je to pošušňáníčko:) a ona je TAK KRÁSNÁ.
rok – 2012
Keira Nightley, Jude Law, Aaron Taylor-Johnson

Hra na utrpení 

Rádoby televizní horor, který sice nebyl nic moc, ale postava klauna sedícího v křesle a následně honícího hlavní hrdinku mě dost vyděsila. Možná je to tím, že nesnáším klauny ale tohle bylo fakt děsivý. Navíc pak přišel okamžik rozpáraného potkana a to jsem řekla dost.
rok – 2008
nikdo extra

Co bude příště – I love you Phillip Morris, Cheri, Serge Gainsbourg – heroický život

Žádné komentáře:

Okomentovat