středa 29. ledna 2014

Late Christmas dinner

Dneska byla převelice krutá krize v práci. Neutíkalo to, nebylo se s kým bavit. Bohužel od února mám zase jinou pracovní dobu:/ samozřejmě kratší.
Nad ránem jsem měla málem zástavu, když jsem se o půl šestý vzbudila a přišlo mi, že kočka nedejchá. Klepala jsem s ní a nic. Nakonec teda otevřela jedno oko.
Teď tady sedím a vím, že bych měla děla něco na bakalářku ale po motivačních kecech toho člověka se mi fakt nechce.
Včera mě potešilo když mi kamarádka napsala, že nepotřebuju stylistu a dneska když mi paní z práce řekla, že mi fandí. Je fajn když člověk vidí, že jeho styl, víra (říkejme tomu jak chceme) někoho pozitivně ovlivňuje.
Jinak se mám tak zvláštně.Cejtím se prázdná, bez života, nic mě nebaví nic se mi nechce.

1 komentář:

  1. Tiež ti moc fandím, dievča!

    Hej, som hrozne tichý stalker, hanba mi. Ale keď tu vidím veselý príspevok, tak som skrátka veselá s tebou, keď smutný, tak sa snažím aspoň dáko telepaticky poslať podporu... a hlavne, tú bakalárku zvládneš. Aj ty, aj ja vlastne :D Si skrátka skvelá!

    OdpovědětVymazat