pondělí 8. dubna 2013

I´m unicorn.

Dneska jsem měla v plánu úplně jinej článek, kterej by zamáznul to, že v poslední době nemám o čem psát. Jen mě teď zarazilo, že někdo hledal můj blog veršem, který jsem kdysi použila v jedný básni. Kdo jsi? Co chceš a proč mě hledáš?

Kdo nechce číst naprostý nesmysly nechť přestane v tomto bodu. 

Dnešní den byl divnej.
Hned ráno na nádru jsem potkala L. ex. Docela mě to vykolejilo a nevím proč. Absolutně nechápu sama sebe, proč se těmahle lidma nechávám tak točit a proč vůbec čemusi takovýmu dovoluju zasahovat mi do života. Nesla se jak královna a já jsem se cejtila jak poslední z posledních v nihilistickym kolotoči mýho nicnedokazujícího života. Proč o tom musím pořád přemýšlet? Proč? Proč mě něco nutí tohle řešit, porovnávat a tak a proč se pak cejtim jak malá směšná nána? Říkají, že jsem krásná, charismatická, mám to v hlavě srovnaný, ale na co mi to je když si to sakra sama o sobě nemyslim já??! Na co jsou všechny komplimenty když člověka smete jedno jediný dvousekundový setkání kdesi s naprosto neznámým člověkem? Proč mám tyhle stavy když L je se mnou?
Dala bych všechno za nějaký normální sebevědomí nebo aspoň flegmatičnost, aby mi bylo všechno jedno..

Omlouvám se za tyhle pitomý výlevy ale někam o napsat musim.

2 komentáře:

  1. Ech, niečo mi hovor. Mne môj teraz-už-čerstvo-bývalý povedal, že jeho bývalá bola krajšia než ja. Pch, to čo už je za drzosť.

    OdpovědětVymazat
  2. kludne sem pis svoje vylevy, ja ich rada citam, ba dokonca mi tak sebecky davaju pocit normalnosti, lebo ja zazivam strasne podobne a neznasam to a najradsej by som odisla do Ameriky :D
    Chantal, to nemyslis vazne, to je kus vola!!!

    OdpovědětVymazat