neděle 2. června 2013

Bestiální fakta vol3.

Mám ráda robustní bot – ze zavřenejch těžký a z dámskejch pořádný klíny (případně ještě takový, co vypadaj jako fetišistický).

Oblékám se žensky, i do práce, kde se očekává, že budu v teplákách.

Nesnáším tepláky. (Naprosto a nekonkurenčně).

Jsem závislá na oblečení – moje večerní aktivita je projíždět votočvohoz.

Miluju olivy s mandlí a Tofíka z Lidlu.

Měřím 172centimetrů.

Líbí se mi výstřihy na zádech.

Říkám, že Ulice je blbost, ale občas se na ní podívám:D

Strkám L prst do ucha a do pusy, když spí, a čekám co se stane.

Špatně snáším zimu. (velice aktuální:/)

7 komentářů:

  1. A keď mu tam ten prst strčíš, tak čo sa teda stane?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou se začne ošivat a mávat rukama, případně se otočí na druhej bok:D

      Vymazat
  2. Bavíš mě, úplně se v tom vidím :) Až na tvých 172 cm ;)

    OdpovědětVymazat
  3. kurnik ty musis vyzerat ako modelka, vysoka, stihla, pekne oblecená:-) v com mas problem?

    OdpovědětVymazat
  4. o olivach sa vravi, ze chutia tomu, co uz zazil dobry sex, tak v tom pripade gratulujem! :D a to s tymi prstami je strasne vtipne, to dakedy skusim :D

    OdpovědětVymazat
  5. eliza :D olivy milujem uz skor nez som mala sex...tak neviem

    OdpovědětVymazat