neděle 7. září 2014

TAG Boty, boty, boty!

Protože nemám o čem psát, vyplním originálně další TAG. Ale od zejtra se jdu zaučovat do nový práce, takže uvidíme jestli bude o čem psát:)

Nosíš boty na podpatku?
Ano, velice ráda.

Čeho si na botech všimneš jako první?
Stylu a provedení :) Musí být originální a takové, že se nebudou hodit ke každýmu.

Nosíš papuče? Doma mám takový ty bačkory ala Homer.
nono.sk

Kupuješ si pouze značkové boty?
Ne ne. Teda záleží co jsou neznačkové boty. Nosím jen boty ze značkových obchodů.

Používáš spíš název tenisky nebo botasky?
Nenávídím oboje takže o nich nemluvím:D
Máš ráda baleríny? Nenávidím. Přesto jedny mám, protože jsem byla donucena si je koupit do svého teď již  bývalého zaměstnání.

Kolik máš/měla jsi nejvíc cm na podpatku?
Tipuju, že tak deset. Musím se zlepšit.

Jak vypadají tvoje nejoblíbenější boty? Mám ráda těžký boty, stejně jako robustní klínky. Tyhle steely tahám už asi šest let. Na fotce vypadají ještě dost dobře, teď už jen čekám, co z nich odpadne špička:/.

Nosíváš v létě žabky?
Nenávidím!:D

Kde si nejčastěji kupuješ boty?
Klasické obchody s obuví nebo přes internet.

Jakou máš velikost nohy?
Klínky obuju i 39, těžký 41.

Jaký je tvůj názor na predražené conversky?
Žádný, jsou mi jedno.

A co na boty na platformě?
Mám je ráda, ale když dneska vidím, co všechno jsou lidi schopný naplácat na boty, stojej mi vlasy na hlavě.

Nosíš v zimě zimní boty nebo nosíš celoročně tenisky? 
Celoročně nosím steely. Když je teplo, nejčastěji klínky.

Jaké boty nosíš nejraději v létě?
Lodičky, klínky. Na fesťáku steely nebo kobejnky.

Kolik máš párů bot?
Myslím, že devatenáct.

Kdy jsi měla poprvé boty na podpatku?
Asi tak v osmnácti. Koupil mi je táta k maturitě.

Jaký nejhorší trapas se ti kdy povedl ve spojení s botami?
Žádný.

Když se řeknou boty, jaké se ti vybaví jako první?
Těžké.

Podpatek nebo klínek? :)
Oboje.
Boty, které jsem nikdy neměla na sobě.
Zleva Baťa, Boohoo, Baťa a Mixer. Ani nevím proč jsme je neměla. Všechny jsem ozkoušela a určila jsem, že nejsou pohodlný. Budu to muset přehodnotit.

  
Naprosto nejlepší a nejmilovanější boty. 
Vpravo zlevněné boty ze Sparu, vlevo lodičky Humanic. Původní puntíkaté klínky odešly kdesi v Praze u Tančícího domu:(

Naprosto nejzbytečnější boty.
Kupovala jsem si je do bývalého zaměstnání, pak mi bylo řečeno, že musím mít zavřenou špičku, takže to vedlo k balerínám. Tyhle boty absolutně popíraj přirozené vlastnosti lidské nohy, materiál je nepoddajný. A vůbec...nevím kam jsem dala oči. Asi mě ošálila cena.
Nejnepohodlnější boty.
Oboje dvoje z Humanicu. U klínků se neskutečně zařezávaj ty lakovaný pásky a malinový jsou příšerně tvrdý a nepoddajný. Ovšem ty klínky jsem ochotná přejít, protože se mi strašně líběj.
Boty na jednu příležitost.
Vpravo gladiátorky z Bati na maturitu (ještě jsem tenkrát nevěděla co a jak na takovou příležitost a dva dny před maturou nebyl ani moc čas nic shánět) a vlevo nějakej noname na svatbu ségry. Narozdíl od gladiátorek ty už na sebe nejspíš nevezmu, protože mám nějaký zvláštní nohy a nedržej mi pásky.
Boty s nejvyšším podpatkem/klínkem.
Jsou peckový, ještě je začít nosit:D
Nejženštější boty.
Ač na fotce nevypadají jsou naprosto parádní. Vyšší podpatek a pásek kolem kotníku dělají krásný nohy.
Nejpohodlnější boty. 
Nemám ráda sandále a tyhle nejen že nevypadají jako sandále, ale jsou i úžasně pohodlné a klapou!:)
Nejklasičtější boty.
Lakované lodičky. Nejsou tak lesklý jak vypadají na fotce, navíc nejsou dvakrát pohodlný. 
Boty nezapadající do žádné kategorie.
Baťa. Opět nejsou tak lesklý jako na fotce, co do pohodlnosti jsou někde v průměru. Bohužel sem si je koupila k modrým šatům a pak zjistila, že je má každá rádoby pinupka ve městě.

Toť byly moje boty. Nejsou zde vyfocené všechny, chybí dvoje těžké, ale ty jste zas mohli vidět v recenzích. Teď si jdu obout ty prouhatý lodičky a jdu do města:)

2 komentáře:

  1. Ty poslední jsou super, u nás jsem je na nikom neviděla. A ty z Bohoo jsou boží, nos je! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to tam máte asi malo pinupek:D Z boohoo sou dobry ale ty pasky jsou na kotnik nohy obra:/

      Vymazat