čtvrtek 11. září 2014

Born to be wilde

Chodím nově sloužit o hospody. Nechoďte sloužit do hospody.
Nevím jestli si zvyknu. Že to bude dřina, jsem věděla od začátku a nevadí mi to. Nejsem unavená. Že se člověk naběhá, že tam bude občas někdo protivnej a že přijde kupa novejch věcí mi taky nevadí. Ale aby protivnejch bylo 80% lidí a komunistický dědci na mě pořvávali, že čekaj dlouho, to na mě teda není. Peckový bylo když  mi dědek řekl - chtěl jsem dvě piva, vy ste je nepřinesla tak už je nechci! Odpověděla jsem, že se omlouvám ale že jsem tam sama a nově tak mi řekl - to mě vůbec nezajímá, že tam jste sama! Tvl tak snad jsme lidi ne? Já nejsem zvyklá bejt protivná na servírky když se opozdí, takže jsem byla celkem překvapená, že lidi řeší takový malý věci a že se kvůli takovejm blbostem rozčilujou. Další bezva je když dědek platí 44 a dá 45.
Takže po těchto zkušenostech jsem určila že většina lidí jsou zlí a lakomí jedinci.
A já jsem ráda, že taková nejsem.

Navíc se snažím sehnat něco jinýho. Nedělala jsem vejšku, abych pracovala tady. Nevím jestli je to mnou, že jsem všude nespokojená, ale po práci, co vás fakt baví a naplňuje, jít někam kde vás to nebaví vůbec je fakt těžký. Zatím bylo "všude" na dvou místech, ale stejně mi něco hlodá v hlavě, že bych měla držet hubu a krok a bejt ráda, že mám něco. A já jsem, ale po vejšce chci mít trochu adekvátně zaplaceno. A to nemyslím čtyřicet tisíc ale třeba patnáct hrubýho. Nechci chodit domů o půl druhý ráno, nevidět L a nechat na sebe řvát.

1 komentář:

  1. Já v hospodě pracovala při výšce... a bylo to hrozné! Lidi jsou zlí a hamižní. Nejhorší je, když někdo paltí, nechá 1kč dýško a ještě se tváří, že se téměř předal a že mu musíš být strašně moc vděčná, kolik ti dal. Btw., nechci kazit iluze, ale já mám výšku (Ph.D.) a makám za 15 hrubého bo prostě s prací je to na štíru.

    OdpovědětVymazat