pátek 25. července 2014

We have no such emotion.

Tak to vypadá, že mám práci. Příští týden mám dostat podepsanou smlouvu. Jen se kolem mě množí spekulace, že se tam k zaměstnancům ve zkušebce nechovají zrovna fér. Docela se bojim ale aspoň jednu výplatu...

Včera jsme byli posedět s cizincem. Když měl asi třetí pivo, začal vyprávět o jeho schůzkách. V životě jsem se tak nenasmála. (Mimochodem to byla ta rande, kdy psal i mě.)  Pak i jemu došlo jak je to trapný a začal se smát taky. Tak jsme se smáli. A abych mu dala konečnou ránu, říkám: Je příjemný zas mluvit s inteligentní holkou viď? A on: To si piš. Pak se na mě podíval a to byl okamžik, kdy jsem věděla, že jsem mu chyběla. Nakonec to dopadlo tak, že jsem ho nechala stát na zastávce a šla domů. A měla jsem sakra dobrej pocit. Takovej ten, že mám navrch. A měla.

Všichni kolem mě jsou těhotný. Respektive skoro všichni důležitý lidi. Všichni ne, asi čtyři lidi. Je to zvláštní pocit.

Sledovat mě můžete ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat