středa 2. dubna 2014

V peřině

U Evelin probíhá nový TAG V peřině. Tak hurá na to! I když dneska jen krátce:)

Bez čeho neodcházím do peřin?
Bez MP3 přehrávače a knížky nebo časopisu a láhve s pitím a kočkou. I když u těch knih to už moc neplatí, protože mám všechny narvaný pod polštářem až se mi L. směje že tam mám celou knihovnu. Občas si beru i křížovky nebo notebook.

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?
Tričko a spoďáry. Ale na příhodnou chvíli… :)

Kniha?
Bez knihy ani ránu. Pokud nezaberu po klasické knížce, přijde na řadu audiokniha.

Nějaký kosmetický rituál?
Mazání tělovým mlíkem pouze.

Sklenička něčeho dobrého před spaním?
Nene, bojím se, že bych se neprobudila včas:D

Chrápu?
Ne. Nebo zatím nikdo nic neříkal. Za to spím s otevřenou pusou:D

Snídaně do postele?
Já nosím kafe, mě nikdo nic. Kočka do mě náráží hlavou když chce ona snídani.:D

1 komentář:

  1. Kočka do mě naráží hlavou :-D

    Kamoška mi říkala, že jejich kočka si ji na hlavu lehne, aby ji vzbudila..takže narážení je ještě dobrý :-)

    OdpovědětVymazat