úterý 4. února 2014

Cat Tattoo


Lidi, který jsem poznala
- protože si to zaslouží.
- protože mě ovlivnili
Řazeno chronologicky:
Ségra - moje nejmilejší


Terka -  Poprvé jsme se potkaly na návštěvě školek. Pak jsem se setkaly v první třídě, po základce jsme šly každá jinam a sešly jsme se na vejšce. Dneska se sejdem v práci. Takže vím, že s tímhle člověkem se vždycky sejdu, ať bude jakkoliv daleko. Byla vždycky první, u koho jsem nešťastná seděla, když se něco dělo. Tenkrát mi řekla – přežiješ to, ale bude to krutý. Člověk, kterej z nikdy udělal možná a z možná ano a mě to přijde strašně fascinující. Moc ti to přeju:)


Grace – sama řekla, že chce tenhle pseudonym:D, též jsme se setkaly na základní škole, Grace je přímá, názorově mi je velice blízko, s ničím se moc nesere, mockrát mi poskytla azyl, byla první, u koho jsem plakala ten osudnej den 21. října. Z naší trojky je jediná, kdo dodělá bakaláře. Aspoň někdo:D 


Anet – jedinej důvod proč mi nevadí čtyři roky strávený na gymplu, protože jinak bychom se nepoznaly, holka, která zažila strašně moc špatnýho, ale ze všeho se dostala a je to nezpochybnitelnej důkaz, jak je silná člověčí vůle. Ještě chvíli a všechno bude dobrý. Nikdo ti nemůže ublížit, když mu to nedovolíš.


Matěj – nás spojuje jeden člověk, a vypadá to, že bude i po zbytek doby. Když se nic neposere, ale já vím, že ne. Neskutečně se vypracoval a je to můj důkaz, že člověk je nejlepší v tom, co ho baví.


Šárka – potkali jsme se na vejšce, pamatuju si jak nám prvních pár dní připomínala Kirsten Steward, ale teď vím, že je mnohem krásnější, nikdy nezapomenu na příhodu o mytí vlasů:D škoda, že se tak málo vidíme


Adam – potkali jsme se ve škole a začali se spolu bavit, od tý doby si bez něj život neumím představit. Můžeme se nevidět půl roku a pak se sejdeme v čajovně a je pořád o čem se bavit. Člověk, který umí složitý věci jednoduše vysvětlit, podělí se o zkušenosti ze života a vždycky mi poradí, upřímně a na rovinu. Jo a na Pinheada jsem koukala s dabingem!

Míša – moje vedoucí, můj guru, co se týče vztahů i života, skvělá ženská.


Cizinec - nedefinovatelné


Radim – jeden z bezvadných lidí, s kterými jsem se poznala v práci, upřímnej kluk, držel mě v tom posraným říjnu a byl jeden z prvních, kdo mi na férovku řekl, že to nedopadne dobře, skvělej chlastací partner, kluk, kterej se mnou neměl nikdy vedlejší úmysly, pamatuju si jak jsme šli poprvý do hospody na růžek a on mi napsal – makej nebo se tu ožeru:D momentálně mi napsal, že přestal kouřit. Asi se blíží konec světa.

Martin – taky z práce, mírně ujetej, jeden z našich prvních rozhovorů byl o prstu v prdeli při focení leseb, Marti chybíš mi, snad se ti dobře daří


Hanka – Háňa, celý léto jsme dřely spolu, naučila mě klidu a vycházení s lidma, osvětlila mi základy pedagogiky a vůbec, je to mistryně na hodnocení chlapskejch zadků, jen si m to nestihla naučit:/:D


Pokud mi někdo vypadl, omlouvám se.


Všechny vás mám ve svým cattattoo.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat