neděle 1. prosince 2013

Surprise me.

Skoro týden bez příspěvku. Stydím se:/
Bohužel řeším nějaký problémy se školou (Bůh ví jestli to vůbec dodělám tímhle stylem, protože už mě to začíná srát). Každej říká něco jinýho, doporučuje něco jinýho, přehazujou si mě tam jak teplý hovno takže až teď jsem sehnala vedoucího bakalářky, do 17.12 mám přinýst napsaný nějaký kapitoly (sbohem basová kytaro na dva týdny). Bezva nemám ani tužku. Takže to prostě asi nějak napíšu a děj se vůle boží. Včera jsme přišla z práce utahaná a na školní poště jsme měla mejl od vedoucího, že se mu to téma moc nezdá. Sakra v úterý jsem tam byla na konzultaci a bylo to v pohodě.
Druhá věc - asi skončím v práci, předělali mi na prosinec pracovní dobu tak, že je to neúnosný. Bohužel už to asi tak zůstane takže musím hledat něco nového.
Třetí věc - s L. se to asi někam posunulo. Předevčírem jsme spolu spali a dohodli se, že to zkusíme a podle toho jak to bude klapat se rozhodne dál. Uvidíme. Trávíme spolu tak dva tři večery do týdne a víc se na sebe těšíme mi přijde.


Žádné komentáře:

Okomentovat