neděle 22. září 2013

Happy endings are for pussies

Všechno se to nějak plete a zamotává a po spokojenosti přichází mrtvočasy.
Včera jsem měla menší incident se slečnou bývalou. Ach slovo bývalá asi není známé pro všechny. Slečně včera na koncertě vadila moje noha a než by ji překročila, posunula ji svou nohou. No prostě mě kopla.
Takže celej večer zkaženej, zkažená nálada - ANO já vím že bych se na to měla vykašlat ale bohužel. Tohle neumím. Vlastně žádnej incident se nestal, ten by se uskutečnil až bych jí omlátila xicht o stůl. Následně celý večer chodila na toaletu pokaždé když jsem tam byla já tak jsem jí slyšela od umyvadel houkat hospodským hlasem - dělejte ženský je tu fronta jak na banány (následoval smích). K baru chodila když tam šel L. takže bezva večer.
A já teď tady sedím v totální degradaci a nejvíc mě sere, že vím, že to je píčovina ale neumim to ovládnout, neumim.
Strašně mě to ničí, ničí mi to tu trochu sebevědomí který mám, jsem z toho vykolejená a nevím co mám dělat.
Chci na všechno kašlat a mít sebevědomí jako ona a cejtit se jak královna...
Jak by řekla Samanta - Nestežuj si pořád a něco dělej... Ale co?

3 komentáře:

  1. dufam, ze si uvedomujes,ze to, ze ta kopla nesvedci o jej sebavedomi ale o jej komplexe.ale chapem, ze ta to stve.pokojne bud nasrana,mne to pomaha ale potom si povedz, ze je to jebnutá krava a bdue ti lepsie:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To skor ona ma male sebavedomie, to uz co je za ubohost, takto nahanat nejakeho byvaleho, ved to je vlastne ubohe...ale to kopnutie by ma nasralo a chapem, ja sa tiez neviem odosobnit, ked ma nieco nastve, mam proste skazenu naladu a hotovo.

    OdpovědětVymazat
  3. Jezisi ano, hovoris mi z duse!!! Ja somrovnaka.. To kopnutie je fakt ubohe :/ je to zakomplexovana pica :/ zanadavaj si a hejti ju a ohovaraj kade tade!

    OdpovědětVymazat