středa 27. března 2013

Every bones

Rozčiluje mě ta zima. A dokud nebude teplo tak to budu psát na začátek každýho sloupku! Škoda že tu není ten smajlík jak tluče hlavou do zdi.
Mám dojem, že se mi chytla záda a bůh ví jestli dokonce ne ledviny:/

Vzhledem k mýmu studiu, k nepřekonatelnosti napsání bakalářky jsem dneska přemýšlela, jak moc by se můj život změnil, kdybych se dostala na tu vysněnou žurnalistiku na UK. Obor nechme stranou ale co soukromý život? Je docela dost možný, že bych stále jezdila do Varů a že se k sobě nehodíme bych zjistila mnohem dýl. Navíc bych nikdy nepotkala L. Je možný, že se seznámila s někým jiným ale to by znamenalo, že by to nebyl L. A to je skutečnost, kterou si absolutně neumim představit, protože mi přijde, že takhle to má prostě bejt.

1 komentář:

  1. asi je to odo mna moc trufale, ale mohla by som ta poprosit o clanok "Na želanie (přání)"? lebo mna moc zaujalo to o Femme fatale, a vsetko okolo toho, tak by som rada vedela, ze kedy si sa pre to rozhodla, aka je to filozofia, skade to je a tak :)))

    OdpovědětVymazat