pondělí 18. března 2013

Joker

Kdo nechce číst naprostý kecy nechť to zavře po dočtení týhle věty.

Nevim co se děje. Zase tady sedím a připadám si úplně zbytečně.
Nemám práci, nemám prachy, jsem věčně na někom závislá.
Hodně lidí v mým věku už má plány na rodinu a děti, ne třeba hned ale jednou a já mám pocit jako bych ještě ani nezačala žít.
Už vím proč mají lidi, co nechodí do práce, sklony k alkoholismu - protože se nudí.
Mám ze sedmi dnů v týdnu pět volných a nedělám nic.
Nepřipadám si ani hezká ani chtěná ani sexy, z čehož pramení další důsledky.

Cejtim se jak Joker na tý fotce. ...

3 komentáře:

  1. Nie si zbytočná, máš blog! :-) Ja mám príspevky z osobného života najradšej, daj viac a detaily :-)

    OdpovědětVymazat
  2. anoo!!! ja suhlasim so chantal :)
    a tato zima vraj bola najdepresivnejsia za posledne roky, cize mozno preto je vela ludi v depkach :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Víš, Joker na tý fotce vypadá celkem spokojeně, hlavně, že je mezi svýma. Tak prostě najdi někoho, s kým se budeš cítit dobře, i když to třeba ostatní nebudou chápat :)

    OdpovědětVymazat