čtvrtek 21. února 2013

Watermelon


Na každýho kluka něco platí. Říká se, že slzy. Není to pravda, je ještě něco, co funguje víc.A to styl: nehodlám se z tebe zbláznit. Už v předchozím vztahu jsem se pořád snažila něco řešit a vycházet protějšku vstříc ale nikdy to nefungovalo. Jakmile jsme se přestala přihlašovat na fb a nebyla jsem tam stále, aby mi mohl pořád opakovat jak je ten vztah na houby ale nechce se rozejít, začalo mu to hlodat v hlavě, obrátil a najednou to bylo: proč nejdeš na fb? Stalo se něco? Kde celý dny jsi? -  Who cares? Konečně se starám sama o sebe. Celkem sobecký ale pravdivý.

Takže je vlastně otázka, co má člověk dělat - kompromisy nebo nic? Snažit se něco řešit nebo to nechat plynout? Trápit se, netrápit?

Kdybych byla papoušek, měla bych meloun a byla bych šťastná...

4 komentáře:

  1. Jako bych celý ten první odstavec psala já:) I když teď, s těmi vážnějšími psychickými problémy, co se objevili se ke své polovičce snažím chovat jak nejlépe to jde:)

    Ale za mě určitě kompromisy nedělat, nechat vše plynout a netrápit se. Vše pak jde daleko líp, i když není jednoduché některé ty myšlenky překonat..

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. fakt nas asi neustale potrebuju lovit:-) ked prejavis zaujem, prestane ich to bavit. ale ked nevedia, co sa deje, ide ich jebnut

    OdpovědětVymazat
  3. Co ten papoušek?! :D

    Ale máš recht, nějaký ťuťu sem, pro ťuťu tam... To nefunguje!

    OdpovědětVymazat
  4. To je nejlepší strategie, ale horší je, když tenhle "nezájem" hrát přestává bejt snadný.

    OdpovědětVymazat