středa 20. února 2013

Choose life

Dneska nemám nic moc na srdci. V poslední době se mi nestává moc zvláštních věcí a i můj pozorovací smysl nějak zaostává. Co se týče mě osobně nějak nemám chuť psát o sobě, navíc si myslim, že o mým životě tady je toho až až.
Včera v noci jsem poslouchala rádio a nestíhala jsem se divit, co se po půlnoci hraje (a nikomu nedoporučuju zkoušet).

 Kdysi jsem četla, že kdo se sám sebe ptá: miluju vůbec? odpověď je vždycky ne. Nikdy jsem s tím nesouhlasila a nesouhlasím ani teď. Copak to, že pochybujeme je důkaz toho, že už nemilujeme? V tom případě když se člověk sám sebe ptá, jestli má jeho život cenu, odpověď by musela být zákonitě taky ne. Což je blbost.

A jeden rozhovor, kterej proběh na jaře:

A.:když ty máš kurva výdrž.... si pamatuju jak si měla půlku flašky rumu s adamem a já to na tobě nepoznávala
.:hm:/
nekdy je to na prd:D
A.:je to nepraktický a neekonomický

Já vím drahá, pozdě bycha honiti:D

Žádné komentáře:

Okomentovat