pátek 8. února 2013

a venku svítá zas trochu dřív...

V poslední době mám denní návštěvnost kolem deseti lidí což je skvělý!:) Knížky mám sice načtený ale recenze ještě nemám napsaný, navíc mě děsí ta lížící se škola - v pondělí poprvý do novýho semestru, řečení bakalářky, psaní bakalářky...Celý mi to přijde jako strašně nepřekonatelnej a těžkej krok, napsat to. Jak mi někdo před nedávnem řekl: začátky jsou vždycky nahovno a měl pravdu. A já s ebojím, že něco napíšu a pak to neobhájím nebo mě vyrazí nebo prostě tak, že celý tři roky byly k ničemu, ztráta času.
Další věc je, že jsem bez práce, na účtu mám stovku a není nic v dohledu. Před týdnem jsem rozeslala a rozdala asi šest životopisů a nikdo mi neodepsal. Nehci už vyžírat naše, ani L., potřebuju povracet dluhy a nakoupit dárky k narozeninám...:(

1 komentář:

  1. :-) im to s tymi Cvckami dlho trva, daj im tak dva tyzden. Ja som poslala zrhuab 92 Cvciek za 2 mesiace a dostala 2 negatovne odpovede

    OdpovědětVymazat