neděle 15. března 2015

Be creepy with me

Ach jo zase jsem se sem celej tejden nedostala:(
Od pondělí do čtvrtka jsem byla v práci, v pátek jsem dělala daně a v sobotu zase v práci. Věci, který mě přes tejden napadnou, stihnu zapomenout, nápady mě míjejí a poezii už skoro netvořím.
Jediný co v poslední době řeším, je práce, buzerace v práci, nákupy, vaření a mytí nádobí. A pak když tohle všechno z analyzuju, si jdu sednout na bar protože si chci popovídat konečně s lidma o něčem normálním a ne se jen honit.

Přemýšlím o tom, že se vykašlu na nějaký rady a udělám si černobílej desing, na kterým se text bude sice blbě číst ale bude to vypada skvěle. Mám v hlavě kupu článků, nová témata ale tak strašně na to nemám čas, že m to děsí.

1 komentář:

  1. tento dizajn je super :) (som tiez dlhe roky tak pisavala, tak to musim obhajit :D) ale podla dakych studii vraj sa to lepsie cita ako cierne na bielom...

    OdpovědětVymazat