čtvrtek 30. října 2014

Coming.

Dneska jsem byla druhej den v nový práci a připadám si jak největší debil. Lidi se mě ptaj a já nevím a ještě mám na ceduli nápis školení, takže mi lidi odpovídaj - jo vy se školíte... a je tady někdo jinej kdo to už umí?
Ředitel na mě spolíhá a věří mi ale já vim, že se to nenaučim tak rychle jak on si myslí.

Zejtra je Samhain. Zapálím svíčku a dám jí za okno.
Pustím si Jacka a budu popíjet těžký červený víno.
Jsem taková otrávená a nevím proč. Strašně nevím proč.

Chci se milovat s L a nejde mi to. Nechci se svlíkat, což on nechápe, myslí si, že to je blbost a pak se to začně řešit a chuť je v tahu. Jak moje tak jeho. Tímhle stylem to skončí už opravdu a rychle. A já vím, že si to dělám sama, ale neumím a ani nevím co s tím dělat. Přitom ve skrytu duše vím, že to je opravdu hloupost a malichernost.

A taky vím, že si stěžuju úplně neoprávněně, ale někde to vyplivnout musim.

2 komentáře:

  1. Jack a těžké červené.. ideální kombinace..

    OdpovědětVymazat
  2. Jak píšeš - je Samhain. Čas odpočívat, pustit ven všechno "z temnot" a trochu se v tom porochnit...

    OdpovědětVymazat