neděle 14. září 2014

Samara, where are you?

Dneska poslední den v týdnu. Přežila jsem čtyři dny v kuse a příští týden mám volno.
Hospoda je souhrn zvláštních existencí, který maj svoje problémy a chodí si je ventilovat mezi ostatní lidi, co mají problémy. Pak tam je hrstka důchodců, kteří chodí každý den - ať je teplo nebo zima, chumelí, prší, je pařák. Dědové jsou na svých místech. Potom chodí dělníci ze Slovenska. Dávají si dvanáctku a ke každému kolu vodku. A jeden hezkej Slovák se jmenuje Erik. Pije desítku. Kouří červený Chesterfieldky. A říká mi jménem. I předtím než jsme se představili. Včera jsme seděli na baru a kolenem se mi opřel o stehno. A já jsem byla strašně nervózní.

1 komentář:

  1. Základ je aby všichni dávali dostatečný dýška. nebo když už malý, tak aby nebyli protivní:)
    Jinak co se týče situace na baru, tak já bych k tomu, že bych byla nervní byla ještě rudá jak rak:D Takže hodně zdaru:) Slováci jsou roztomilí:))

    OdpovědětVymazat