úterý 2. září 2014

Narozeninový TAG

Budu mít narozeniny a protože se mi nechce v tomhle mírně rozčileným stavu psát nějakej nehezkej dštící článek, vyplním otázky!:D

1.Kdy máš narozeniny?
10.září
2.Kolik ti bude let?
23
3.Co byl tvůj nejoblíbenější dárek který jsi kdy dostala?
Když mi bylo asi šest, dostala jsem kotě. Táta ho přivez v malé krabici, přikryté hadrem. Nikdy na to nezapomenu.
4.Budeš mít párty tento rok? 
Ano, tenhle pátek. Má se mi sejít asi dvacet lidí a mě se tam nechce. Asi se opiju už doma.

5.Jak obvykle slavíš své narozeniny?
Od té doby co můžu pít, piju.
6.Jaké byly tvoje nejpamětihodnější narozeniny?

Asi ty ve Varech. Dvacáté. Vypili jsme láhev rumu, pouštěli si muziku, Krysař mi ubalil jointa a pak jsme se ládovali fazolema.
7.Pokud bys měla neomezené množství peněz na tvoje narozeniny, co by jsi s nimi udělala?

Nic:) sešli bychom se úplně stejně. I když bych zaplatila za celej stůl.
8.Jaký je tvůj seznam přání k narozeninám?
Zaměstnání. A peněženka.
9.Kdyby ti zbývaly jenom jedny narozeniny, co bys na ně dělala?

Pila. Nevím, asi by mi bylo jednou že to jsou poslední narozeniny. Kdyby to znamenalo, že se příštích nedožiju asi bych měla jiný problémy.
10.Ukaž "trapnou" fotku z narozenin
Nedávám fotky.
11.Máš nějaké tradice na narozeniny?
Dojdu si na kafe a zákusek.A cejtim se jak největší frajer.
12.Jaká je tvoje nejoblíbenější část dne tvých narozenin?
Komplet celej den, nejdřív naši a jídlo a pak pít.
13.Jaká věc se změnila od tvých posledních narozenin?

Celej tenhle rok stál dost za houby ale o tom je celej tenhle blog.
14.Měla jsi někdy narozeninovou párty s překvapením nebo jsi jí někdy dělala pro někoho jiného?
Ne a ne. Asi bych měla začít.

Nic novýho. Ony vlastně narozeniny nejsou zas tak extra.

1 komentář:

  1. Nejlepší je věta : Od té doby co můžu pít, piju. :D Já teda čím jsem starší, tím horší je kocovina a proto skoro nepiju:)
    Nejlepší bylo pít, když to bylo zakázaný, navíc to byl věk, kdy se člověk mohl opít a omluvit to na svoji pubertu :D

    OdpovědětVymazat