úterý 30. září 2014

Dýňová polívka

Konečně mám volno a začala jsem kuchtit. Na dýňovou polívku stačí koupit (nebo v mým případě dostat) cca jen tu dýni, protože všechno ostatní má člověk většinou doma.
Dostala jsem dýni od sousedky a jelikož neumím vařit, volba padla na polívku:D A taky proto, že dýně byla malá.
Orestovala jsem cibuli a česnek a přidala dýni na kostičky nakrájenou. Potom jsem se chvíli chodila koukat a když mě to přestalo bavit, zalila jsem zeleninovým vývarem a nechala povařit dokud dýně nezměkla. Poté je dobré nechat polévku vychladnout. Potom rozmixovat s kari, solí a pepřem podle chuti. Je dobrý ještě cvrknout tam trochu smetany od Provamelu. Všechno podle chuti. Pak už jen jíst a jíst a jíst:)

Dýně
Cibule
Česnek
Sůl
Pepř
Kari
Petrželka


Žádné komentáře:

Okomentovat