sobota 28. června 2014

Trust no bitch.

Už jsem zase ve fázi ,měla bych se učit,. Nechce se mi.
Hledám si práci. Čekám na odpovědi.
Pivo je dobrá odpověď, jen si člověk nepamatuje tu otázku.
Jestli mě nevezmou, nebude to zas tak vadit. Víc mě těší, kolik lidí mi řeklo, že mi to fakt přeje. A já vím že jo.
Mám v hlavě rozpracovanou úvahu, o který si ta úplně nejsem jistá jestli je dobrý ji publikovat.Ale stejně to nakonec udělám.
Byla jsem na oslavě svý kolegyně. Slavily tři holky osmnáctiny. Naštěstí jsme tam nebyla nejstarší. Matikář to zachránil. Byla jsem tam druhá nejstarší. Je zvláštní jak lidi cca jen o čtyři roky mladší řeší úplně jiný porblémy než vy, nebo úplně jiný než vy v osmnácti. Partnerský krize tam měl snad každej druhej. A já se ptám proč? V tomhle věku? Kdy spolu lidi ani nebydlí?
Jdu se oblíct, dát si dvě pivka na fesťák a pak spát. A všechno mi bude jedno.

Žádné komentáře:

Okomentovat