úterý 10. června 2014

I need a cigarette.

Před chvílí jsem četla tři stádia schizofrenie - 1. povídáte si s kočkou, 2. povídáte si s kytkou, 3. koukáte jak si kočka povídá s kytkou.
Já koukám jak mluví všechno kolem mě.
Ráno se budím a vzpomenu si na cizince. Pak na bakalářku. Doufám že to odezní. Obojí.
nemám absolutně žádnou motivaci se učit. Od toho posudku. A vím, že to je špatnej přístup, stejně jako tam jít s tím, že to nedám. Kluci v práci a venku mi říkají, že to dám. Tak to dám. Horší už to asi bejt stejně nemůže. Buď mě vyrazej u obhajoby, nebo u zkoušek nebo vůbec. Nevyrazí mě vůbec.
Pak přijde klid. Aspoň na chvíli. Budu nezvěstná čtyři dny. A budu jen pít.
Hodně kouřím. Ale netrestám se. Teď se všechno může. A to je děsivý jak říká B.

Miluju tuhle písničku. Text, melodii, všechno. Vím, že to je rádiovka. Ale už dlouho se mi nic tak nelíbilo.
Milky chance - Stolen dance.



Žádné komentáře:

Okomentovat