středa 12. března 2014

TAG Rozhodně ne.

Evelin jsem našla nový TAG, a protože s emi enchce psát bakule, není nic lepšího než vyplňování!:)

1. Jídlo
MASO, jinak moc nemusím houby.

2. Oblečení
Nikdy bych si nevzala legíny, háčkovaný kozačky, špičatý boty a zvířecí vzory.

3. Hudba
Jo Šlágr fakt ne:D jinak ne hip hop, v poslední době mi čím dál víc leze na nervy, z dávnejch dob bych ještě našla něco co se dalo ale teď už těžko.

4. Vůně a zápachy
Nevoní mi kosmetika s čokoládou a s vanilkou. Jinak nemám vyhraněno.

5. Roční období
Zima. Ne ne ne.

6. Sladkosti
Cukrová vata, pusinky, určitě bych ještě něco vymyslela ale nemám najetej hard disk.

7. YouTube
Trochu nechápu ta doporučovaná videa, protože tam mám kolikrát věci, co nesnáším.
8. McDonalds
NE. Dřív možná McFlurry ale teď už nic nikdy.

9. Lidé 
Arogantnost, nabubřelost a honění si ega na mojí osobnosti. Tímto zdravím pana magistra;)

10. Celebrity
Jediný, co sleduju jsou modelky a módní návrháři. Rozhodně ne český ,modelky,. Ne ne ne.

11. Vlasy
Nakrátko nee, mám kulatej obličej vypadala bych jak když mám 80 kilo místo 50ti.

12. Party
Party ne pokud je to ve smyslu klasický párty někde v klubu (nesnáším slovo klub:D). Ja radši koncerty a alkoholový dýchanky a pořádný tance:D.

13. Jízda autem
Jako spolujezdec ano, jako řidič ne.

14. Rodiče
Tady by to bylo nadlouho, jak už zmiňovaly holky, rodiče, co krmí děti v mekáči, potom nesnáším mamynky z mimibazárku, co jim manža čvachtá u óbr mňamky. Matky s kočárkama, co si myslí, že jsou střed světa, ne-li vesmíru a dál když čekají, že jím pochválíte jejich malýho roztomilýho drobečka, co vám rozšněrovává boty. Maminky, co se přiznaj, že děti tahaj k doktorovi a pak nahlas přiznají, že je tam vodí kvůli tomu, aby šly dřív na řadu. No a tak dál!:)

15. Instagram
Instagram rozhodně ano!:)

1 komentář:

  1. k tym detom ma napadlo, ze fakt kinderteror mi lezie na nervy, ked niekto ocakava, ze z jeho dietata budem v prdeli. urobil si deckom dobrovolne tak nech necaka, ze ja mu budem davat prednost napr. na kase. urobit decko dokaze kazda 14rocny ciganka. A klub je fakt hrozne slovo

    OdpovědětVymazat