pátek 14. února 2014

Love TAG - ten nejvíc sarkastickej TAG jakej jste kdy viděli


1. Kdy jsi se poprvé zamilovala?
Poprvé to bylo ve třetí tříde. Jmenoval se Olda. Bylo to takové pošťuchování, psaníčka a podobně. Skončilo to tragicky - v páté třídě odešel na gymnázium. Pak přišla taková ta vážnější, já v osmé, on v deváté, Michal. První pusa. Jak psala Evelin - já premiantka, on vyvrhel. V šestnácti přišla první láska, s kterou jsem chtěla být už navždycky. Honza. Podvedl mě.

2. Jsi právě teď zamilovaná?
Těžko odpovědět. Kdo to tu čte ví, co a jak se změnilo po říjnu. Popravdě jsem teď ve stádiu, kdy nemám moc ráda ani sebe, natož někoho jinýho.

3. Co pro tebe znamená láska?
Asi nějaký pocit bezpečí. Těšení se na druhýho, štěstí, že je někdo pro koho jste celej svět.

4. Měla jsi někdy zlomené srdce?
Měla. Poprvé když mě podvedl Honza, podruhé když jsme si myslela, že Pepa je pravá láska a nebyl.

5. Co je podle vás tajemství úspěchu, co se lásky týče?
Nevím. Všechny se mi hroutí takže fakt netuším:D

6. Nejromantičtější gesto, které pro tebe někdo udělal?
Stačí mi uvařenej čaj po ránu. A rozdělení se o poslední cigaretu.

7. Nejromantičtější gesto, které jsi pro někoho udělala?
Asi když vykrajuju srdce ze sýru na těstoviny.

8. Ideálně strávený Valentýn?
Neřeším.

9. Nejoblíbenější písnička o lásce?
Kdyby to měla být písnička, ze který kape vášeň byla by to El tango de Roxanne z Moulin Rouge: 




anebo Malagueňa Salerosa od Chingona - 


A pak vyloženě o lásce


10. Nejoblíbenější romantický film/seriál?
Quills - perem markýze de Sade. Anna Karenina. Sekretářka. Once.

11. Nejoblíbenější příběh o lásce?
Klasika Romeo a Julie.

No možná to nebylo zas tak sarkastický.

Žádné komentáře:

Okomentovat