úterý 18. února 2014

Banana

Dnešní den je akční.
Zaprvý se mi zdá strašně dlouhej, protože jsem brzo vstávala a za druhý už se mi nic nechce. Oběhla jsem celý město, utratila poslední prachy za hadry v sekáči (ale za peckový!), zprovoznila internetový bankovnictví, potkala spolužáka, kterej spočítal, že ke státnicím se musí učit od teď dvě otázky denně (tzn. já bych taky měla - hahaha), nechala jsem se vyfotit na průkazku (příšerný jako obvykle:D), naplánovala jsem pivo na večer, na který nikdo nechce jít, protože jeden zvrací, jedna má dítko, další tu nechce zůstávat dlouho, zapomněla jsem koupit konzervu kočce, peru se s novým mobilem, radši půjdu s Terkou na kafe než bych psala bakalářku, pořád chci jít na to pivo večer, hledám teploměr.
Jdu na to kafe.
A pak do práce.
A pak domů, protože nikdo nechce na pivo.

Žádné komentáře:

Okomentovat