sobota 7. prosince 2013

War is Over... if you want it

Vzhledem k tomu, že mě letos Vánoce nestresují, nevadí a docela se na ně těším, rozhodla jsem se že se nebudu trápit tím, že nemám kupu dárků, že mám dělat věci do školy a tak. Ještě doufám, že se nic nepokazí třináctýho ale o tom až po.
Ve čtvrtek jsem si sedla sama do kavárny, dala si víno a bylo mi fajn jak nikdy. Teď se snažím smolit bakalářku a za chvíli pojedu do města.
Takže dneska jen krátce a pro navození vánoční atmosféry pár písniček, které mám ráda:)

                                              Nejkrásnější.  War is Over Od Johnna Lennona.
 


Nejšílenější - Billy Mack a jeho úchylné santaklausky:D Christmas is all around

                                   Nejklasičtější s Čechomorovským rukopisem - Den přeslavný
                                                                   
Tohle ani není koleda ale připomíná mi Vánoce. Allegria od Cirque de Soleil. Rozhodně to má nejkrásnější videoklip:)
                                                                            
             Pokračování příště.)

Žádné komentáře:

Okomentovat