sobota 15. června 2013

Banana

Nemám čas na blog skrz práci a štve mě to:/
Blíží se dvacátýho. Před dvěma lety jsem 20.6. jela do Varů. Tolik se toho změnilo.
Teď chodím do práce. Příští tejden taky, zrovna když je hezky. Nu co se dá dělat. Koupání letos asi nebude.
Dneska mě z práce chtěli vyšoupnout už ve dvě, že prý tam pro holky není práce. Fat mě to nasralo, protože už jsem odřekla všechny kace na víkend. Navíc tam byl brigádník - typickej šprt, malej hubenej brejlatej, mám velikost 36 ale on měl nohu jako já ruku. Byl tam podruhý a říkal mi jak mám co dělat. NO TVL!!!!  S dvacelitrovejma pytlama hlíny mu musel pomáhat ten druhej. Já jsem to nosila sama a moje vedoucí taky. Hlavně že tam není práce pro holky. Bezva když se lidi dělí podle pohlaví a ne podle fyzický zdatnosti.

Koukám se na S čerty nejsou žerty. Kytara mi nejde.
Občas chodíme s kolegou na pivo po práci. Někdy si jen koupíme lahváče a sedíme v parku. Občas se zkouříme. Taky má pohnutej osud. Jako já.
Babičku mám pořád v nemocnici. Nebyla jsem tam. Nemůžu tam jet. Nemám na to. Pokud to vezme obrat k horšímu, budu si to vyčítat. Ale nedokážu se přinutit. Nedokážu. Rozplakala bych se tam, jen co bych uviděla ty malý bílý postele, kapačky a vzduchový hadičky.

Dneska jsem vystřídala asi všechny výrazy tváře na obrázku.

Žádné komentáře:

Okomentovat