neděle 19. května 2013

I was too drunk to remember

Ha dneska jsme byli na pouti, pak se napít a pak ve Sparu pro další chlast takže teď tady sedim a mám skleničku Sangrie (ano Anet, Sangrie, promiň že bez tebe). A L. hraje na mojí basu a já mám zas dojem že se to nikdy nenaučim. A jinak je všechno fajn:) Přišel balík z Boohoo a svetr i bunda jsou bezva a kdyby mi ty boty byly ako tak je to naprosto nejlepší nákup, kterej jsem kdy udělala ale ony mě tlačí:/ takže musím objednat osmičky což mě moc netěší, protože nevim, kde seženu boty do práce. Těžkej život:D
Taky nevim jestli mi prodlouží smlouvu na červen.
Asi bych měla zavíst novej štítek - la vida pod vlivem chlastu.
Ach, nikdy se na tu basu nenaučim:( Jsem lempl.

1 komentář:

  1. Na pouti! Hiii! Závidím! Ja sa chcem strašne ísť voziť v labuti! A rozhodne ne triezva :-D

    OdpovědětVymazat