středa 13. března 2013

No time to explain


A je to tady! Další tisícovka zobrazení! Dneska jsem si toho popravdě všimla úplnou náhodou:D
Blog začal 11.4. 2011 což znamená, že mu za měsíc bez dvou dnů budou dva roky.
Za tu dobu mám 24 čtenářů - 12 za rok, 1 měsíčně.
Mnohokrát jsem se na to chtěla vykašlat ale pak se z tohohle internetovýho prostoru stalo něco bez čeho už teď nemůžu žít. Doba obsáhla moje tři vztahy - jeden končící, poté celý, a teď ten poslední.
Napsala jsem stohy článků, možná o ničem, možná ne, básně, povídky, postřehy, v poslední době jsem začala s recenzemi.
Plánuju nový desing. Ale žádná radikální změna to nebude. První byl Teras of Tequila - amatérský a obyčejný, další a nejlepší byl na Kusech masa, ale teď jsem bohužel zjistila, že to nemám vyfocené, poslední je Bestiální ráno. Střízlivé, realistické, alternativní, celkem dospělé. Chtěla jsem se odpoutat od těch morbidit, které se tady děly. S každým novým designem se změnila i adresa. Znovu už to neplánuju:)

Žádné komentáře:

Okomentovat