středa 2. ledna 2013

2012

Tohle byl asi nejrozporuplnější rok kterej jsem zažila a kterej mě hodně změnil. Dřív jsem byla naštvaná pořád a na všechno. A teď? Já myslím, že je to lepší ale kdo ví:)

leden
Nový rok jsem ,oslavila, na západě. Bylo to s milovanou osobou a bylo to strašný. Nejhorší je, že ani nevim proč a kde byla chyba. Pak přišlo zkouškový a následně vztahový problémy, což se celkem tlouklo. Taky to tak dopadlo… některý zkoušky musím dodělávat ještě letos. Ale napsala jsem pravěk kvůli kterýmu mě málem vyhodili ze školy. Jeden neznámej kluk mi řekl: vidíte slečno, když jste dokázala tohle, tak už dokážete všechno. Milovaná osoba mě začala dost trápit a chovat se nehezky a já jsem byla hloupá.

únor
V únoru se stal přelom. Nastoupila jsem do jednoho auta a absolutně tenkrát netušila že mi to změní život. Rozjel se novej semestr a začalo mrznout. S mámou jsme si uvědomily, že jsme schopný se o sebe postarat i když je zamrzlej odpad, zamrzlá voda a že spolu všechno zládnem. Milovaná osoba mě málem dohnala k alkoholismu.

březen
Vztahová krize vrcholila. Teď bych si nafackovala za to, co jsem si nechala líbit. V čajovně mi jeden kamarád řekl: Vážně tohle chceš? Ten čas co s ním teď ztrácíš už ti nikdo nevrátí. Byl to vlastně jedinej člověk, co mi otevřel oči. Krutě, ale fungovalo to. Už jsem si nenechala všechno líbit.

duben
Otočení vztahový situace. Milovaná osoba začíná litovat svýho chování. Jedeme po druhý k jeho rodičům. Ač si namlouvám že ne, za moc to nestojí. Mám před očima pouze jeho nejlepší kámošku jak s ním spí v jedný posteli. První kafe s L. Vyšetření v nemocnici. Problémy s bakalářkou.

květen
Další schůzky s L. Nikdo se ke mně nikdy nechoval tak hezky jako on. Trochu špatně se mi tomu věří a čekám nějakou nekalost. Nic se neděje. 12.5. tam poprvý spím. Strašně jsme se opili. Chlastali jsme do šesti do rána a pak jsme usnuli v objetí. To bylo všechno. Svou vztahovou situaci řeším pauzou. Začínají se mi otvírat oči. Milovaná osoba přestává být milovanou osobu. Říkala jsem stokrát že nevydržim všechno.

červen
Začínám častěji přespávat u L. Jezdíme se spolu koupat a na výlety. Stále mu říkám, že s ním nechci chodit. Kamarádka mi odjíždí do zahraničí na čtyři měsíce. Dávám další zkoušku kvůli který mě málem vyhodili.

červenec
Trávíme s L. stále víc času. Začala jsem chodit na brigádu a potkala skvělý lidi.

srpen
Mám u L čím dál víc věcí. Jeho kočka mě miluje. A já jí. Na konci srpna mi dochází, že jeho taky. Začínáme spolu oficiálně chodit. Já začínám zase chodit na brigádu. Žádná práce mě nebavila víc. Nechci jít do školy. Na konci měsíce Trutnov. Fakt jsme si to užili. Každej další ročník je lepší a lepší.

září
Začíná škola. Další řešení bakalářky a podobnejch věcí. S L. je to čim dál lepší. Poslední celej tejden v práci. Pak začíná škola a já chodím jen dva dny v tejdnu.

říjen
Škola. Chci do práce víc.

listopad
Škola. Brigádnický pozice zrušili. Jsme bez práce. Za poslední výplatu kupuju dárky na Vánoce. Chci do práce.

prosinec
Škola. Skvělý Vánoce a skvělej Silvestr. Konečně jsme si koupili vodnici. Uvědomuju si, že nejsem tak vytočená jako pořád předtim a mnoho dalších věcí. Láska asi dělá zázraky.

Jo byl to dobrej rok:)

5 komentářů:

  1. len dufam, ze sa to nezacne opakovat. ale ked ta ma rada mačka, je to ok:-) su vyborní detektor

    http://saschanitra.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že se máš líp a dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)

    http://vik-ladyla.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway-17122012.html#comment-form

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  4. Někdy nám musí rozlepit oči milovaná osoba, abychom si uvědomili, kdo za co stojí :) Moc ti lásku přeji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přeju ti, ať láska zůstane láskou! A ať se máš krásně :)))

    OdpovědětVymazat