středa 19. září 2012

SaC doesnt take a place



Ačkoliv se mnoho věcí změnilo a mnoho skončilo, a veškeré city jsou už pasé, nemůžu si stále nepokládat otázku: proč to nevyšlo? Co vlastně bylo špatně?
Přestože každý rozhovor s tím člověkem mě utvrzuje, že to jak se choval opravdu nebylo v normálu, že myšlenka, že k sobě patříme byla absolutně lichá, pořád nechápu jak se mohl takhle změnit. Vím,že lidi se mění ale tohle nebyla obyčejná změna. Co ho nutilo aby záměrně ubližoval člověku, kterýho miluje? Nebo o kterým to aspoň tvrdil?
Pořád jsem si myslela, že se rozejdeme, dáme tomu čas a ten vztah se uzdraví a po nějaký době se zas začneme vídat. Ale ne sex ve městě se nekoná. A ani nechci. Protože jsem si myslela že je naprosto dokonalej. To není nikdo a když jsme u toho SaC - já chci radši dokonalej vztah s nedokonalým člověkem. To teď mám.  Neříkám že je to bez hádek a všechno ok ale rozhodně mám vetší pocit jistoty.
I když teď když sem to napsala se něco stane jak znám koloběhy času…

Žádné komentáře:

Okomentovat