středa 2. května 2012

mala vida


Nevím co se děje, ano není to moc originální. Píšu to pořád, takže vlastně pořád nevím co se děje.
Ani nevim proč a co píšu protože se mi nechce nic vysvětlovat a řešit, na nic myslet. V poslední době se ráno budim a jsem naštvaná že musím vstávat a něco dělat.
Můj život začíná v pátek odpoledne a končí v neděli. A to jenom když je v plánu nějaká akce.
Na tenhle týden toho mám hodně ale absolutně nevím co vyjde a co ne.
Potřebuju za někym jet ale nevím jestli o to stojí.
Potřebuju někoho vidět.
Potřebuju být pořád s lidma.
Samota je zlá. Dřív jsem byla vlk samotář, jeden člověk mi tak dokonce říkal – vlčice. (jo dneska se mi o tobě zdálo..)
Teď je největší pecka si dát dvě piva a bejt s kamarádama. Pak si dát další dvě… Bohužel to jde na úkor školy, takže uvidíme jak to dopadne.
Nevím co mám dělat když spolu nekomunikujeme…Tak nemluv ale pak se nediv. Jsem nešťastná. Potřebuju aspoň trochu cítit že nejsem tvoje kamarádka ale něco víc. Ale opravdu jsem? Já už totiž nevím. 

onrázek je z http://eu.art.com/products/p10280400-sa-i894599/posters.htm?ui=1F25C6AAB85A4BC0A1014EE4A74A3BCB

Žádné komentáře:

Okomentovat