neděle 4. března 2012

4.3.

Vypadám jak holka a kalim jako kluk.
Nevim proč, mám divnou náladu. Něco mezi nostalgičmem, odevzdaním, melancholií, naprostým nihilismem..
Paradoxně to ale není moje klasická temná nálada…Tahle je prozářená sluncem a prostoupená chutí blížícího se jara. A není to deprese.

Další hrnek kávy než odejdu…

Přestože piju pořád nemám pocit že to dělám naplno.
Když se druhej den vracim z akce pořád nemám pocit že to bylo stoprocentní. Ať dělám co dělám není to úplný.
V těhlech chvílích poslouchám muziku a ležim v posteli s neskutečnou chutí zapálit si cigaretu…


 Nebo se zkouřit v čajovně.. nemám s kým…a vlastně ani nemám za co
Potřebuju se brutálně zničit, abych mohla zase žít
Piju a neopíjím se..
Tančím a nejsem unavená..
Jenom mám hlad… neskutečnej hlad
Asi dopiju placatku..

Možná je to tím, že se mě vždycky vrátí jen polovina

2 komentáře:

  1. mám krabičku cigaret z Holandska, v pondělí volno a chuť Tě vidět... A.

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle pocit mam casto.. ze jen tak proplouvam zivotem, ze neni nic stoprocentni, ze skutecne "neziju"...

    OdpovědětVymazat