sobota 31. března 2012

The Human Centipede - Lidská stonožka


 Náhodou jsem narazila na recenze hororů – TADY
Zaujal mě film Lidská stonožka. Plakát vypadal dostatečně děsivě, recenze vyznívala taky dobře. Film jsem stáhla a následovalo jedno velké ZKLAMANÍ.
Čekala jsem naprosto nechutný fekálně – perverzní úlet. Nic z toho se nekonalo.
Trailer sliboval mnoho krve, exkrementů tekoucích z obvazů a celý výsledek nakonec obsahoval tři lidi přišité k sobě – ústy k řitnímu otvoru toho druhého. Sem tam se mihnul úchylný doktor,  Dieteru Laserovi ta role sedla, přesto si myslím, že se z toho dalo vytlouci víc. Vypadá dokonale ujetě, tak proč toho nevyužít.
Celý film je vlastně o tom, že dvě dívky píchnou kolo a dostanou se do domu chirurga Josefa. Ten v nich vidí perfektní cíl pro svůj sen – stvoření lidské stonožky. Následně provede zákrok.
Film trvá hodinu a půl a ve 45. minutě už sem si říkala už aby skončil.
Obsahoval taky spoustu klišé, nelogičností a scén, které zkratovaly děj. Pro příklad -  holky píchnou kolo v noci, v dešti – klišé jak prase. Doktor honí uprchlou holku, dělí je skleněná výplň dveří. On drží pušku s uspávacími střelami (asi) – co byste udělali? Já bych začala tlouct pažbou do skla. On tluče hlavní… Sakra viděl jste někdy někdo, aby někdo rozbíjel sklo hlavní? Už ve starých westernech se rozbíjela okna salónů pažbou. Dále doktor vytírá rozlitou vodu když za ním přijde policie. Chce je uspat, v ručníku který vytírá má schovanou injekci s uspávadlem. Pak začne mluvit, rozmáchne s ručníkem a injekce vypadne. No a tak dál…

Celé jsme to dokoukala vlastně jen proto, abych věděla jak to dopadne. Konec mi přišel nejlepší možný, celkem mě i překvapil. Nápad na film taky není špatný ale to nic nemění na tom, že mě zklamal.
Buď jsem větší úchyl než jsem myslela nebo mám silnější žaludek anebo to prostě za moc nestálo….

1 komentář: