úterý 6. března 2012

Azraeli taky tak miluješ pochmurné dny?

Pokud si chcete uhnat deprese na dva tejdny dopředu, prohlídněte si Esquire nebo něco podobnýho. Někdy, když mi přijde celej svět obrácenej naruby (což je docela často v poslední době), přemejšlim, proč vlastně my, obyčejný smrtelnice, žijeme. A když mám náladu úplně nahovno tak mě napadá, že sme tu proto abychom uklízely a vařily.
Proč nejsme v časopisech vyfocený my? Obyčejný udřený holky, co vstávají do školy, chodí po brigádách, pomáhají a musí obyčejně žít? Proč je to privilegium  ,krásných, , proporčních atakdál?
Nejsem zamindrákovaná chudinka, ale tohle mě vždycky rozčílí, kdo nemá výstavní tělo jako by nežil a nebyl a někdy ani neměl právo.. miluju když chtějí s životopisem poslat i fotku.

Proto sem si dneska v zájmu bojkotu a podpory růstu celulitidy na mym velkym zadku koupila kofolu a margot tyčinku. Teď hoduju,drobím do školního počítače a v kofole mi chybí rum:/

Dost už depresivních myšlenek...


Jo Jedikats - díky:) ja u tebe čtu taky všechno:)

1 komentář:

  1. Pořád se všude mluví, jak je důležitá vnitřní krása. Takže já se tim řídím ;-) a Margotky mám nakoupený do zásoby ;-).
    Fandím! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat