úterý 17. ledna 2012

Půl druhý

Viděla jsem dvě zvláštní věci – vyhozenej vánoční stromek uprostřed pole. Ne ve škarpě, v příkopě, za vsí, ale uprostřed pole, uprostřed pustiny – kdo ho vezl tak daleko a proč?
A druhá věc – ve městě na zastávce byly vyhozený dva použitý pytlíky od čaje. Na autobusový zastávce ne na MHD. Kdo je vyhodil a proč zrovna tam? A jak dlouho tam budou ležet? A čí pytlíky to byly a k jakýmu účelu?

Jsou skoro dvě. Nespim. Nemám důvod spát.
Není mi dobře.
Nejhorší je, že nemůžete jen tak za někym jít a říct Obejmi mě aniž byste vypadali jako absolutní magor.
Možná bych to ani nechtěla.

Urazilo by vás kdyby vám někdo řekl že mu připomínáte Richmonda z IT Crowd?






 Richmond není zlej. I když přiznávám že na tý první fotce vypadá děsivě.

 Miluju DG307. Miluju je. Zajíčkovy texty nemají konkurenci.

Bohužel na youtube není písnička v Tvojí kůži taky

Říkají že jsem prase. Nejsem.

Pamatuju si doby kdy jsme taky nespala ale nevadilo mi to – měla jsem o čem přemýšlet a na co se těšit, o čem snít…Teď jenom ležim...



Nic není tak jak bych chtěla nebo jak by mělo. Ta škola mě ničí a zničí. A všechno, momentálně není sféra kde by nebyl nějakej problém. ...

2 komentáře:

  1. Mě by teda urazilo kdyby mě někdo přirovnal k Richmondovi, na druhou stranu, scény s ním, mám v IT nejradši:)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě jsou lidé v tvém životě, kterým bys "Obejmi mě" řekla a nemysleli by si, že jsi magor.^^
    A neštvi mě s takovými stavy, připomíná mi to mě samotnou před půl rokem!

    OdpovědětVymazat