středa 4. ledna 2012

4.1.2012

Tak moje úspěšnost ve škole nesmiřitelně klesá takže na konci února se ukáže... Ta škola mě nebaví, respektive ten obor, přijde mi že mi to nestojí za ty nervy a dělat před někym vola jen kvůli tomu že ten někdo ma před jménem pár písmen..? Myslím že nikoho neopravňuje nic aby byl arogantní a nepříjemný jen kuli tomu že je docent, doktor magistr nebo tak něco. Fascinuje mě zkouška z angličtiny která se skládá z  materiálů ze semináře, na který je kapacita 20 lidí pro čtyři obory - to je 160 lidí. Jak je vidět dostat se tam je skoro nemožný. Škoda že jsem se nedostala na tu češtinu, mohla jsem teď psát bakalářku o něčem co mě baví a zajímá... no stalo se. . Ovšem když jsem pak s češtináři seděla na přednášce a klučina měl v sešitě napsáno ,postely, tak jsem možná ráda že mě tam nevzali.No uvidíme na konci ledna. . případně zvednu kotvy, hledám práci a stěhuju se. . život už určitě něco připraví

1 komentář:

  1. život pro tebe připraví určitě něco speciálního... věř tomu. já tomu věřim. :)

    OdpovědětVymazat