pátek 4. listopadu 2011

4.11.11

Odpoledne jsem napsala automaticky daztum 2010... hahaha nevim vubec proč, ne že by to byl nějakej extra štastnej rpok, ted píšu pod vlivem ruu, přišla hádka, muž odešel ted jsem sama. Nevim jeslti taky nemám odejít.  A nevím jeslti ho nemám nechat jít. Nevím nějak vubec co mám dělat. V neděli mám odjet. V ponědlí mám zoušku, v utery zubaře, fakt luxus vyhlídky. Počam sco s emi dostavi akademie a pak bud pujdu spat nebo budu koukat na nejakej film co tady mam. Počítám že muž se nevrátí střízliv. A když tak tak apson nějak jinak om,amenej.  je mi to fuk. ... tak uvidime. Ja u verim ale nikdo nevi co bude. Zvykla sem si prsát bez háčků a čátrek le je nurný se to přeučit znovu.
chtěls vedle mě žít bejt štastnej ale mě nevochočíš tim to asi hasne
 vubec nevim kdy se hodlá vrátit. .
to je asi to nejhorší
čekání,
nenávidim čekání... na cokoliv na kohokoliv - na autobus na začátek hodiny, na moji lepší polovinu.. nebo horší?
kdo z nás je horší a kdo lepší: já už nevim..-.
jen vim že já si přijdu jako nejhorší pod sluncem ale nemůžu to ovlivnit, prostě taková jsem a jiná nebudu
nikdy nebudu jiná
a je to dobře? možná jo
možná že kdybych nežila život jakej žiju tak bych nebyla taková bytopst jaká jsem..
ale jsem v ubec bytost?nejsem jen cosi co přežívá jako se pořád cejtim?
co jsem?
co pro sebe jsme?
Kdo viděl jeden den ví

Žádné komentáře:

Okomentovat