pátek 4. listopadu 2011

4.11.10


Neflákám blog, jen teď nejsem tam kde bývám a jsem jinde kde nebývám tak často takže s nemám takový přístup na internet. Dneska trpím chorobný mi záchvaty vzteku a snažim se to nějak eliminovat a docela mi to jde ale den ještě neskončil. Naštěstí jsem se dneska dozvěděla že nemusím na pondělí dělat to co jsem myslela že budu muset takže Epson nějaká maličkost, dále jsem taky poprvý v životě převedla peníze na blbej účet takže jsem lehčí o stopade a šaty žádný. Jo holt za chyby se platí.
Zase mi nejde backspace což není dobrý, nebo jde ale stylem že spíš nejde. Venku je docela teplo což se divim a trochu mě mrzí že neuvidim náš hřbitov zrovna v týdnu kdy padá listí…

1 komentář:

  1. mně scházíš tam, kde býváš, a teď tam nebýváš... ale jsem ráda, že si jinde, než kde býváš,i když mě netěší, jak to tam prožíváš (ten vztek)...
    P.S. ... A.

    OdpovědětVymazat