pátek 28. října 2011

Šípková Růženka


Je svátek… Nutí mě, to nic nedělat. To je zlý, mám kupu věcí do školy a večer ještě někam jet. Ale když jsou konečně pohádky…Princezna utekla z domu, její osud se jí zeptal: vyhodili tě? a ona: ne šla jsem sama… konečně něco ze života…
Spala sem zas jednou při otevřeným okně…
Blíží se samhain. A změna času:/ Špatně ji snáším, lidí přetvořili přirozený řád přírody pro svoji pohodlnost. Nic se mi nechce.
Včera se mi sek notebook že jsme myslela že to je naposled. Docela adrenalin v jednu v noci před spaním.
Měla bych jít na tu angličtinu.
Kdo si dívku pobledlou vezme za paní. . ?


1 komentář:

  1. když mám volno, tak ztrácím dost pojem o čase, navíc je teď jenom hnusno nebo noc, tak je to jedno. ale nevadí mi to, mám skvělý nápady ve dvě ráno a v jedenáct dopoledne je každýmu ještě blbý jít na pivo..dneska jsem žádnou pohádku neviděla, i pyžamo jsem si převlíkla...budu muset počkat na Vánoce.

    OdpovědětVymazat