neděle 14. srpna 2011

Melounový semínka - druhá variace

Jakej je rozdíl mezi lidma který polykaj melounový semínka a těma který je vyplivávají? Jeden inteligentní člověk řekl že maj akorát v hovnech víc věcí. Ti co je nevyplivnou. Možná by se podle toho dala udělat teorie o charakteru člověka. Třeba ti, co je polykají, více pijí a možná si i více užívají života. A právě proto polykaj ty semínka. Protože jim nezáleží na maličkostech. Záleží jen na velkých věcech ovšem otázka je, jestli je to dobře, když všechno se skládá z detailů. Možná bychom se měli zamyslet jestli semínka z melounů neukazují status člověka ve společnosti. Možná že chudší lidi je polykaj protože maj hlad.


3 komentáře:

  1. hustý myšlenky...líbí se mi to s tím užíváním života (já je totiž polykám :D ), myslim že na tom něco bude, ale nikdy by mě nenapadlo se nad tim zamyslet a takhle to rozvíst... co ty, polykáš je?

    OdpovědětVymazat
  2. ne ja je plivu, proto nejim maloun doma:D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takhle jsem nad tím nikdy nepřemýšlela. Rozhodně jsem ale pro tu vafiantu s užíváním života. Já je totiž polykám :-D

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat