pátek 15. července 2011

15.7.


Po středeční příhodě, kdy jsem musela podstoupit výslech třetího stupně ohledně mého nového přítele, mi nedalo nezapřemýšlet se o tom do jaké míry nás rodina ovlivňuje při výběru partnera. Je možné že vzhledem k disfunkčnosti mojí rodiny si moje sestra hledá zásadně mladší přítele a já partnery zase hodně daleko? Je to vyhýbání se skutečnosti? Nebo je to prostě jen útěk? Snaha o změnu v budoucím životě? Snaha vyhnout se někomu podobnému? Je to problém můj, mojí rodiny, nebo to není problém ale prostě skutečnost? Většina společnosti bere rodinu jako základ. Základ státu či jak je ta definice. Ale je to opravdu tak? Pro mě například toto rodina neznamená. Jsem přesvědčená že kdykoliv a kdekoliv můžete potkat někoho s kým si budete rozumět mnohem více než s někým z rodiny, ať už se jedná o vzdálenou či přímo tu nejbližší. Možná by rodina měla být základem ale co ti co to štěstí na šťastnou  rodinu neměli? Jsou navždycky vyřazeni ze společnosti? Není vlastně i nový partner či partnerka možnost jak utéct od rodiny? Vybíráme si zásadně člověka opačného charakteru než jaký se vyskytuje v rodině?

2 komentáře:

  1. chlapi prej podvědomě hledaj partnerky podle svých matek. Jak je tomu u ženských,nevím. :)

    OdpovědětVymazat