pátek 3. června 2011

3.6.2011


Hned na začátek – o víkendu tu nebudu. Vrátím s klasicky v neděli.
Nikam se mi nechce. Nic se mi nechce. V poslední době nemam chuť ani projevovat nějakou fyzickou aktivitu. (chtěla jsem napsat žít ale to by bylo moc morbidní)
Nic se mi nechce. Je mi blbě od žaludku motá se mi hlava, mám vidiny. Buď mě moje svědomí trestá za moje neuvážený chování nebo nevim… Jak řekl jeden člověk – nemoci jsou vždycky od psychiky…Moc jsem to nechápala ale teď vím, že máš pravdu. Nejsem si plně jistá, že to je za to… ale něco na tom bude
OtR se blíží. Už mám sprcháč, soupis věcí a barvu na vlasy. Ručník mi prý půjčí. Včera jsem chytla paniku, co když to není ten, kdo si myslím, že je a zabije mě a podobně. Pak mi došlo, že vlastně nemám ani co ztratit…Uvidíme co z toho bude… Budu se ale pak chtít vrátit?

Žádné komentáře:

Okomentovat