čtvrtek 26. května 2011

Pasažér

Jsem pasažér
pasažér životem
se svým tygrem
co jezdí se mnou
nemá obojek
a děsí lidi
mě ne
je to můj osobní tygr
žádný překvapení
hodnota zničení se
blíží se kosmickou rychlostí
jako když jíš piškot
rozervaný fotky
kočka
čtyři malý
dvě ztracený
skrytý světu
ve svým vlastním
jsem tu
pro tebe
abys mi nepsal
protože zapomínáš
mučí mě to
jsem jen pasažér
píšeš že rád bys psal
ale že zapomínáš
zapomeneš napsat
zapomeneš na mě?
čemu mám věřit a co si myslet
jsi taky
nikam nepatřící pasažér
jako já

1 komentář:

  1. nevim, jak moc vážně bereš moje hodnocení tvý tvorby...ale je to moc hezký, ikdyž myslim, že "hezký" není to správný slovo...spíš tak skrytě emotivní, plný neobvyklejch představ (tracyho tygr tě zřejmě velmi inspiroval:) a je cejtit, že to jde upřímně z tebe...ale to už tak u básní bejvá... (toť názor laické choré mysli..:)

    OdpovědětVymazat