úterý 24. května 2011

24.5. 2 část


Nesnáším ten pocit, kdy mám dojem, že mě někdo ovládá, mě nebo můj život. Kdy mi někdo říká, co mám nebo nemám dělat, co bych měla dělat a co nemůžu protože…Nevidím důvod nevyzkoušet věci, který chci ať se stane cokoli. Každý může dělat, co chce pokud je schopný a dost silný nést následky. Je pravda, že já pořád nevím jestli chci ale zase na druhou stranu jsou záležitosti, které se prostě nemusí stát.
A pak nesnáším když se mi někdo neozývá… zvlášť když vim, že  že ví že to chci. .

A teď tady kecám a kecám...
ten jediný tě vynese až k mrakům...

a neuvřitelně se mi líbí ty šaty

smutnej a zničenej pozemšťan v jinym světě...bez kompu bez budíku a bez palubních zbraní, píšu si do deníku, že pořád letím za ním...
ta kuna se mi taky líbí

Žádné komentáře:

Okomentovat