čtvrtek 17. července 2014

Bestiální fakta vol. 9 O jídle a pití

Dneska o jídle:)
  1. Jsem šest let vegetaríánka. Teď se snažím přejít na veganství.
  2. Rýži mám ráda rozvařenou.
  3. Nejím houby.
  4. Do osmnácti jsem nejedla květák. Teď si bez něj neumim představit život.
  5. Před půl rokem jsme objevila sušená rajčata. Od prvního kousnutí jsem se zamilovaná. Kdybych mohla, zblajznu celou tu lahvičku.
  6. Z příloh nemusím houskový knedlíky.
  7. Dřív byl moje oblíbené jídlo bramborový salát.
  8. Nesnášim sněhový pusinky.
  9. Teď miluju všechny možný zeleninový směsi s rýží a rajčatovou omáčku.
  10. Z nezdravých jídel bych mohla jíst pořád bramboráky.
  11. Jako chuťovku jím často lískový oříšky. Dřív hlavně v práci.
  12. Každý den sním jednu sladkou sušenku nebo tyčinku. Většinou v práci.
  13. Mám ráda okurky s olivovým olejem a tzaziky.
  14. Zbožňuju česnek. Česnek je nej. Domácí tortilly taky.
  15. Z koření nejvíc používám bazalku, adžiku, petržel a pak evergreen grilovací koření. A něco pálivýho.
  16. Mezi mé oblíbené suroviny patří brambory, jakákoliv zelenina, luštěniny.
  17. Nejčastěji piju čaj, minerálky a z alkoholu pivo a rum. A tequilu. Sunrise. I samotnou.
  18. Neumím upravit sójový maso.
  19. Zato umím udělat dobře tofu.
  20. Jím polívky.

1 komentář:

  1. Chvilku jsem byla vegetariánka asi proto, že jsem nějakou dobu měla odpor k tomu, že to zvíře byla zabito jen kvůli mě, ale nakonec co si budeme říkat... Steaku na grilu jsem neodolala.. :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat